torsdag 26 juli 2012

Min nya blogg!

Nu ni har jag fått hjälp att starta en ny blogg. Tusen tusen tack till Lisa-olsi  och hennes snälla dotter Ida som fixat och donat så detta vart möjligt. Har massor kvar att lära mig, men skam den som ger sig!!

 Den nya bloggen heter ju som synes Frulans -design och det kommer an på att jag kommer att göra lite olika sorters alster i olika material och former. Ska lägga upp lite bilder senare på några smakprov.

Det går fortfarande bra att köpa charms för 3kr/st om man vill, ska även lägga upp bilder på det. Jag kommer att få hem ytterligare några sorter, men det blir senare det.

Ha det fint alla!!

Här är ett kort som jag gjort till en begravning som ska vara tillsammans med en blomsteruppsättning. Tycker det är svårt att göra kort till just sådana tillställningar, men det är ju också en del av livet..

3 kommentarer:

  1. Grattis till nya fina bloggen.
    Kan inte ta åt mig äran,
    jag bara förmedlar till Ida :)
    Fint kort med passande ord.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med din nya blogg,
    ska bli spännande och se allt fint du kommer att göra.

    Det kortet passade bra för ändamålet.
    Tack för igår.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Snygg blogg.
    Kortet var jättefint. Fina ord, hade samma till bandet på blommorna till min systers begravning. Kram

    SvaraRadera