tisdag 12 mars 2013

Litet inlägg..

Litet inlägg..

Här har det varit glest med uppdateringar ett tag.. dessvärre har en ny period med sjukdom passerat min familj. Jag har haft streptokocker och en kraftig sårinfektion i min hand så det har varit lite svårt att få så mycket pyssel gjort. Men jag ska lägga upp lite kort ikväll när tiden är lite större.

Jag kommer att ta bort min charmsförsäljning här ifrån bloggen. Det blir så mycket att hålla reda på då jag har en facebooksida (frulansdesign)  som är aktiv och som jag bygger upp just nu. Jag är även med i flera säljgrupper på facebook, och eftersom tid är en bristvara just nu i mitt liv så måste jag sortera lite var jag ska vara med.

Jag kommer att fortsätta med bloggandet, för det är ett roligt sätt att skapa nya kontakter och få massor med inspiration!!

Ha nu en fin dag!!
KRAM!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att det räcker med sjukdomar för er nu..
    Ska bli så kul och se vad du pysslat med.
    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Håller med Onkis, nu har ni väl haft så det räcker.
    nyfiken på vad du pysslar med. Kram

    SvaraRadera